Όμορφες σκέψεις..

Η αγάπη άραγε χωράει σε μικρά χαριτωμένα μπουκαλάκια;
Χωράει σε ατελείωτες ώρες δημιουργίας μέσα σε μια μαγική κουζίνα;
Χωράει σε πλούσιες υφές,μυρωδάτα έλαια και απολαυστικά βούτυρα;
 Η αγάπη,χωράει σε δυο φωτογραφίες,ενα ποστ και ενα μήνυμα;
Σε μια όμορφη συσκευασία,σε δυο φιόγκους σε ενα κουτί;
Η αγάπη άραγε χωράει σε ενα μικρό αλλά τόσο πλούσιο απο μνήμες ξεφτισμένο πράσινο τετραδιάκι;
Χωράει σε χειρόγραφα-γραμμένες συνταγές της μαμάς;
Η αγάπη χωράει παντού...
αν την τοποθετήσεις ευλαβικά σε κάθε τι που φτιάχνεις..αν της δείξεις σεβασμό και εκτίμηση..αν διαβάσεις προσεχτικά και αποκρυπτογραφήσεις όλες εκείνες τις συνταγές που αγαπούσε η γιαγιά και  άφησε προίκα στη μαμά..και εκείνη σε εμένα..

 Τόση και άλλη τόση,βάζω καθημερινά σε ολα τα beautyμαγειρέματα μου..Ψεκάζω την καθημερινότητα μου με πάθος,σηκώνω τα μανίκια μου και ανακατεύω τις κουτάλες μου..

Κλείνω το μάτι στο μικρό πράσινο τετραδιάκι της μαμάς,της στέλνω ενα μεγάλο ευχαριστώ εκεί ψηλά  και συνεχίζω..
Και όπου με βγάλει <3



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Leave-In Hair Conditioner:Μαλακτικό μαλλιών χωρις ξέβγαλμα

Ενα νεο αρωματικό και αναλαφρο προιόν για τη φροντίδα των μαλλιών προστέθηκε στο μενού της Amelie-HandmadeBeauty. Ενα μαλακτικό spray π...