Hair Majesty

 Να σου γνωρίσω τον φύλακα-άγγελο των μαλλιών μου..Μαζί πορευτήκαμε πριν λίγα χρόνια όταν αντιμετώπισα ενα μεγάλο πρόβλημα με τα μαλλιά μου..Απο τότε ως τώρα κατέχει την καλύτερη θέση στη καρδιά μου..
Με προσεγμένα θεραπευτικά έλαια,όπως δαφνέλαιο και καστορέλαιο και ενα μάτσο απο αιθέρια έλαια οπως δεντρολίβανο,πεύκο,μέντα και δάφνη βρίσκεται πάντα εκεί όταν το χρειάζομαι..
 Βασισμένο στη συνταγή που είχε μοιραστεί μαζί μου η μαμά αλλά και στις ανάγκες των δικών μου μαλλιών,το Ηair Majesty θα βοηθήσει και εσένα αν τα μαλλιά σου είναι λεπτά,αδύναμα,θαμπά..Θα σε απαλλάξει απο τη ξηροδερμία,τις αδύναμες ρίζες αλλά και τις κατεστραμμένες άκρες..
Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις πριν απο κάθε λούσιμο ή 2 φορές την εβδομάδα..
Απλώνεις σε νωπά-οχι λουσμένα-μαλλιά,αφήνεις όσο περισσότερο μπορείς και ξεβγάζεις..
Ενα ελιξήριο μαλλιών που θα ερωτευτείς εσυ,αλλά και τα μαλλιά σου..

*διαθέσιμη ποσότητα 50ml

1 σχόλιο:

Leave-In Hair Conditioner:Μαλακτικό μαλλιών χωρις ξέβγαλμα

Ενα νεο αρωματικό και αναλαφρο προιόν για τη φροντίδα των μαλλιών προστέθηκε στο μενού της Amelie-HandmadeBeauty. Ενα μαλακτικό spray π...